Ga naar inhoud

TuneUp Utilities 2010 Geeft aan van The ''ASInsHelp''

Aanbevolen berichten

Geachte lezers, Ik gebruik TuneUp Utilities 2010 al een tijdje en ik had tot nu toe geen meldingen over dit ''ASInsHelp'' device, waardoor dit is gekomen weet ik niet, ik heb een '' Asus M3A78-CM '' Moederbord en ik weet niet of ASInsHelp een device is van de moederbord, TuneUp geeft iedergeval aan dat als dit probleem niet word opgelost, dat mijn pc vaak kan crashen en langzamer kan werken, ik heb dit nog niet gemerkt maar als nog wil ik dit probleem opgelost hebben, Ik hoop dat er één van u weet hoe ik dit probleem op kan lossen, TuneUp wijst mij door naar de Device Manager van Windows 7 om te controleren of alle devices up-to-date zijn, ik heb ze allemaal één voor één na gekeken en zijn allemaal up-to-date, ik hoop dat er één van u het wel weet wat ik moet doen. ik zal even een screenshot plaatsen van de TuneUp Melding.

http://img697.imageshack.us/img697/765/deviceerror.jpg

Bedankt voor het lezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Overklokken betekend de processor van bijvoorbeeld 2600 Mhz naar 3000 mhz te brengen.

ASInsHelp is een onderdeel van asus.

Ga naar apparatenbeheer

Klik bovenaan op Beeld / verborgen apparaten weergeven.

Klik op Stuurprogramma's die niet Plug en Play-compatibel zijn

Daar vindt je ASInsHelp

Met de rechtermuisknop het ASInsHelp en installatie ongedaan maken of uitschakelen.

Test eerst uitschakelen en dan nog niet helpt is dan installatie ongedaan maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.