Ga naar inhoud

Beeldcherm groter en waziger geworden

tequila86

Aanbevolen berichten

Hoi,

daarnet kreeg ik bij het opstarten van mijn pc een meldingsvenster.

Ik was iets te snel en klikte het meteen weg.

Sindsdien is mijn beeld veel groter geworden, het is wat waziger en je ziet gewoon dat het anders is dan ervoor.

Ik heb via de CTRL + scroll het beeld al iets kunnen verkleinen en de resolutie aangepast via configuratiescherm.

Maar nog steeds blijf je zien dat het ng net iets groter en anders is.

Zou dit iets te maken kunnen hebben met het venster dat ik wegklikte en kan ik hier nog iets aan doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is moeilijk te zeggen.

Start de computer op en tokkelt de hele tijd op F8

Ik ben niet zeker of je onder ook in vista kan doen:

Kies VGA instelling of zoiets.

Windows zal uw scherm aanpassen.

Lukt het zo niet dan op de desktop met de rechtermuisknop

Klik op persoonlijk instelling of zoiets.

Bovenaan ziet je beeldscherm

Klik erop en daar kan je ergens instelling vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarschijnlijk is er iets fout gegaan met je drivers en ben je teruggekeerd naar de standaard vga drivers van windows. Je zou kunnen proberen om je drivers up te daten. (Dit kan je zelf doen maar windows update kan dit ook voor jou doen, maar dan ga je wel je huidige driver moeten verwijderen (misschien nog even mee wachten, maar erger dan het nu is zal het erdoor niet worden)).

Kan je eerst eens kijken in apparaatbeheer (Deze Computer, rechtermuisknop op witte ruimte (vrije ruimte zonder icoontjes), kies daar eigenschappen en vervolgens apparaatbeheer) of er daar icoontjes tussen staan (zoals vraagtekens of uitroeptekentjes)?

aangepast door jensg
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.