Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste,

Ik heb een asrock moederbord die uitgerust is met een intel p4 celeron processor. is een socket 478. de chipset is sis 661fx waarbij fsb 800/533/400. M'n vraag is kan ik de processor updaten naar een hogere? gewone processor geen celeron.

Bedankt bij voorbaat

Geplaatst:

Ok jurgen dit neem ik wel aan maar kan dit moederbord een hogere processor aan technish gezien dan. Dat is eigenlijk de vraag. Er staat daar soms een limiet op tot welke deze kunnen geupgrated worden. In het boekje van het moederbord stond daar niks over beschreven. Vandaar deze vraag. Zelf heb ik wel een hogere processor liggen maar als dit technisch niet mogelijk is zal ik dit ook niet uitproberen . Snappie. En ja in de winkel kun je dit niet meer krijgen is al een een oud type. Maar goed hierover ging m'n opzet niet. Toch bedankt

Geplaatst:

Ok als dat dan zo is ga ik deze vervangen. En is deze discussie afgelopen. Zal eerst eens uit proberen en indien gelukt sluit ik dan wel af. Bedankt

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.