Ga naar inhoud

Windows xp Drivers

Jordy1471

Aanbevolen berichten

Hey,

Ik heb ongeveer een half jaar geleden m'n computer opnieuw moeten installeren vanwege een virus. Maar toen dook het probleem op, nl. ik kon geen computerspelletjes meer spelen. Na 2 maanden kwam ik er achter dat ik de windows van mijn moeder had geïnstalleerd. Ik wou Media center op m'n computer installeren, maar toen begon mijn windows te installeren:viking:. Daarom kon ik dus geen spelletjes spelen, vanwege de Drivers :argh:. Maar nu zou ik eigenlijk mn oude goede GTA san andreas terug willen spelen , maar ik krijg die nie opgestart. Ik heb weinig of geen informatie van mijn computer is al 6 jaar oud. Moet ik m'n computer nu opnieuw installeren

Mss kan dit helpen

Mijn computer lijkt op deze, is identiek maar geen vista, [ATTACH]4341[/ATTACH] . En het is Windows prof. edition.

Ps die van mijn moeder is deze http://www.diskidee.nl/uploads/magazine/images/article/a1/Aldi_Medion8830.jpg haar windows is home edition

post-10678-1417703983,2481_thumb.jpg

aangepast door Jordy1471
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt geluk. Ik heb al wat ervaring met Medion-computers. Vandaar dat ik u hetvolgende kan vertellen:

Je kan de drivers eenvoudig afhalen vanaf de Medion-website. Je moet dan een serienummer die achteraan de computer zit, intikken en dan weet de Medion-website welke computer je hebt, en dan verschijnen de drivers.

Opgelet: het serienummer bevindt zich normaal gezien vanachter de pc, helemaal onderaan, die witte stikker (NIET de windows sticker). Daar staan hele kleine cijfers op en hele grote. Ook de hele kleine cijfers tellen mee bij het serienummer!!!!

Dus als dit het serienummer is onderaan achteraan je pc:

42352335454697,

dan is dit je serienummer: 42352335454697 (en dus niet alleen die grote cijfers)

Dit is de medion site:

MEDION Belgi

Klik dan op het tabje "Serivce en ondersteuning". Klik dan links op "Stuurprogramma's en updates". Nu wordt er onderaan een serienr gevraagd. Dat is dan dat nummer achteraan je pc (onderaan achteraan je pc, die witte stikker met barcode, NIET de windows sticker!!!!!!) Vergeet niet dat je de piepkleine cijfers ook moet meezetten in je serienummer!!!)

Druk dan enter en dan verschijnen de verschillende updates voor dat type Medion die je dan kan downloaden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij/zij is niet zeker of het de MD 8880 is. En dat is niet makkelijk te achterhalen, tenzij je de doos nog hebt waar de Medion PC inzat.

Met mijn manier, dus serienummer die achteraan PC zit in te tikken, is hij/zij zeker dat de Medion-site de juiste computer selecteert (juiste MD xxxx), en dat hij/zij de correcte drivers download. Ik heb dit zelf ook al een paar gedaan, en werkt perfect. Ik gebruikt(e) ook Medion-pc's. Elke Medion-pc bevat achteraan onderaan de pc een witte sticker, met een serienummer op en dat moet hij/zij intikken. Dit is NIET de klever van Windows, maar een enkele witte kleine sticker met cijfers op met onderaan ook een kleine barcode). Verwissel dit dus niet met de code waar het Windows-logo opstaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.