Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

> Is 2x een monitor van 23" (ASUS-MS238H) op en afstand van ± 65 cm groot genoeg, of is een 24" scherm een betere keuze? :confused:

Paneelgrootte: 23 " Echte Resolutie: 1920X1080 Pixel Pitch: 0.265mm Helderheid (Max): 250 Contrast Ratio (Max.): cd / ㎡ 10000000: 1 (ASCR).

> Waarom staat er Echte Resolutie bij vermeld?

aangepast door james48
Iets vergeten...
Geplaatst:

23 inch scherm is groot genoeg om op een afstand van 65 cm te bekijken.

Het is een scherm bedoeld voor gewoon of kantoor gebruikt.

Minder geschikt voor games.

Echte resolutie is de resolutie dat uw scherm tot zijn recht komt.

Of anders gezegd het beste beeld.

Geplaatst: (aangepast)

Toch wil ik graag weten waarom, daar ik anders misschien kan ruilen, hij is nog niet binnen? Er is Game mode aanwezig in dit scherm?

aangepast door james48
Geplaatst:

Er zit een games mode bij zoals je hier kan zien

Splendid Video Intelligence Technologie zorgt daarvoor.

Volgens revieuw is het niet geschikt voor games maar als ik bij Asus kijk dan moet ik toch vaststellen dat het wel geschikt is voor games.

Geplaatst:

Stegisoft, bedankt voor je onderzoek.

Ik had eigenlijk een 24" scherm besteld, maar was niet op voorraad, en daarom toch maar een 23", het zit me eigenlkijk niet lekker...

Geplaatst:

Goh.. Ik zou gewoon naar een winkel gaan en dan zelf zien wat je het beste past.

Ik heb een 21,5" scherm op 1920x1080 en ik vind het prima. Het is uiteindelijk maar wat je zelf wilt en wat je budget toelaat natuurlijk.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.