Ga naar inhoud

help me aub met samenstellen :)

Aanbevolen berichten

samenstellen van pc help me aub.

hee hallo..

ik ben hier net nieuw en heb al gelijk gezien dat jullie wel goed zijn in het samenstellen van nieuwe computers. dus wilde ik vragen of jullie mij ook gelukkig willen makenicon_eek1.gif

ik zal even zeggen hoe en wat..

- ik hoef er geen toetsenbord muis beeldscherm etc. bij

- ik wil graag deze behuizing cooler master storm scout.

- mijn budget is 1100 euro (mag wel iets erboven als het nodig is)

- ik wil graag assemblage erbij en dan zonder windows dat kan ik zelf wel

- ik wil 4 gb ram

ik denk dat jullie hier wel wat mee kunnen

ik hoop snel antwoord van jullie te krijgen en hoop dat hier wat moois uikomt,

alvast hartelijk dank

en tot ziensicon_good.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarvoor zal het dienen? games, videobewerking, gewoon een beetje alles (beetje gamen maar niet op max, beetje photoshop maar niet professioneel,..), gewone office/internet maar dan met een grote toekomst gerichtheid?

BTW: Zou iemand van onze geliefde mods dit even naar aan- en verkoopsadvies willen plaatsen? Thank you :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de site van Alternate kan je zelf een PC samenstellen met alle onderdelen:

ALTERNATE. Hardware - Software - Entertainment

Als de gebruiker weinig tot niets weet over het samenstellen van een pc zal hij het lastig hebben om er zelf een samen te stellen.

Daarom dat wij deze dienst ook aanbieden.

BTW: Zou iemand van onze geliefde mods dit even naar aan- en verkoopsadvies willen plaatsen? Thank you :)

U vraagt, wij draaien :-).

aangepast door Jürgen
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, =1&product[226356]=1&product[245830]=1&product[245679]=1&product[258125]=1&product[225309]=1&product[263344]=1&product[224663]=1&product[7517]=1&product[207294]=1"]hier staat de samenstelling.

• Processor is de welbekende Intel Core i5 750. Dit is een quad-core die een uitstekende prijs/prestatie verhouding heeft.
  • Een zeer toekomstgericht moederbord die niet bang is van een beetje overklokken, de Asus P7P55D-E heeft speciaal USB 3.0. en Sata600 aan boord.
  • Om de processor koel te houden is een extra koeler geen luxe, de Scythe Mugen 2 Revision B houdt de processor heel koel, heel stil, aan een zeer acceptabele prijs.
  • Geheugen, komt uit de stallen van Corsair, dit is de welbekende Corsair Dominator serie. Ik heb voor latjes gekozen van 1600Mhz, zo kan je in de toekomst het geheugen ook wat overklokken.
  • Een ander soort geheugen nu, opslag. De Samsung Spinpoint F3 1TB houdt al je bestanden bij aan een zeer goede snelheid/prijs.
  • De videokaart, dit is een Sapphire HD5850 TOXIC, deze is al standaard overgeclock, en gebruikt een veel stillere ventilator. Voor de gemiddelde gamer is dit beestje meer dan genoeg. Als je het beste van het beste wil, dan kan je kiezen voor de HD5870, of nog beter, de 5970.
  • DVD-schijfjes branden gebeurt met de Sony NEC Optiarc AD-7240S, simpelweg de beste brander verkrijgbaar. Punt.
  • 630watt zorgt voor de nodige kracht. De Nexus RX-6300, is stil en efficiënt.
  • Je behuizing naar keuze, de Cooler Master Storm Scout.
  • Assemblage en 1 Jaar Garantie op die assemblage

Tip! :

- 5 Euro Korting.

aangepast door Yannick
Link naar reactie
Delen op andere sites

kan ik niet beter een intel core i7 860 nemen ? volgens mij is de i5 niet echt meer van deze tijd. en over het geheugen, ik ga toch niet overklokken dus daar is denk geen 1600mhz voor nodig. ook denk ik dat ik 1tb nooit vol krijg, kan ik dit niet beter even wat lager doen naar 500gb ? en als laatste over die dvd brander kan ik daar cd's van spellen gewoon in doen of is het echt voro dvd branden. en kan ik er ook dvd's met afspelen?

verder heel bedankt voor de samenstelling

groeten

trouwens......

wat is nou het verschil tussen de gewone hd 5850, de toxic versie ofzo en de black edition die ik ook nog zag staan ?

aangepast door henk68
Link naar reactie
Delen op andere sites

De 750 en i7 860 zijn allebei op dezelfde datum gelanceerd. De i5 is dus degelijk wel van 'deze' tijd, maar gewoon uit een lager prijsklasse.

Ik zou toch voor de 1TB gaan, er is bijna geen prijsverschil meer tussen 500 GB en 1024, en reken ook dat games groter en groter zullen worden, windows updates, backups...

De TOXIC versie is overgeklokt en heeft stillere en betere koeling aan boord.

De BLACK EDITION is alleen overgeklokt.

Met die dvd-brander kan je alles lezen en schrijven behalve Blu-Ray.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.