Ga naar inhoud

virus via msn

Aanbevolen berichten

na een link te hebben ontvangen van een vriend die regelmatig een link stuurt, kreeg ik deze keer waarschijnlijk een virus op mijn computer.

aangezien ik naar iedereen op mijn msn links doorstuur, met hetzelfde bericht.

telkens is het een link via facebook, met het e-mail adress van de persoon naar wie dit gestuurd wordt.

ik vraag me nu af hoe ik dit terug kan verwijderen.

mijn virusscan van mccafee herkent geen virus!

terwijl die er wel degelijk moet op zitten.

na enkele minuten op msn, slaat het venster van de persoon waarmee ik praat plots dicht, en moet ik afmelden en opnieuw aanmelden om verder te kunnen gaan op msn.

verder ondervind ik ook problemen met mijn internet nu. dat sommige websites niet meer reageren.

kan iemand mij hier iets meer over vertellen, aangezien ik zelf een leek ben in zoiets?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin eerst even met dit :

Download HiJackThis

Dubbelklik op HJTInstall.exe

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

HijackThis zal openen na het installeren.

Klik op "Do a systemscan and save a logfile".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

N.B. : gebruikers van Windows Vista en Windows 7 zullen eerst moeten rechtsklikken op HijackThis.exe en dan kiezen voor "Run as Administrator".

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.