Ga naar inhoud

webside verspringt terug naar boven

Aanbevolen berichten

als ik op marktplaats of speurders ben en ik heb een advertentie bekeken dan klik ik op vorige met de pijltjes in de linkse boven hoek dan gaat de pagina weer helemaal aan het begin staan en niet waar ik gebleven was hoogst irritant moet je steeds weer naar benenden scrollen wat kan ik er aan doen heb explorer 8 op mijn computer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar kan jij zelf niets aan doen met instellingen ozfo want het teruggaan naar een vorige pagina door een klik op de pagina moet in de site gedefinieerd worden.

Wat je wel kan doen als je een advertentie wil bekijken is deze openen in een nieuw tabblad. Dit kan je doen door met het scrollwieltje de link aan te klikken of de ctrl toets in te drukken terwijl je de link aanklikt. Met de shift (hoofdlettertoets) en klikken open je een nieuw venster.

Nadien sluit je de tab of het venster en kan je gewoon verder kijken waar je gebleven was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.