Ga naar inhoud

Ongebruikt Lokaal Station


tiptodog

Aanbevolen berichten

Hey,

Sindskort weet ik niet hoe ik aan een nieuw lokaal station kom genaamd Q.

Ik kan het niet openen en niet verwijderen.

Hoe krijg ik dit ding weg van mijn computer?

Of is het de extra backupschijf die ik vroeger had? Toen toonde vista een backupschijf genaamd D:/ maar die kon ik toen wel openen.

EDIT: Ook zegt hij dat er 0 bytes beschikbaar zijn en 0 gebruikt?!

Tom

Link naar reactie
Delen op andere sites

is dit toevallig een merk pc?

dan kan het goed zijn dat dit een backupschijf is.

Inderdaad, het is een merk pc. En ik heb vista's backupschijf eerder gebruikt maar dit ding staat er weer, zonder ik het opgevraagd heb, en ik kan er niets mee doen, ook niet backupfiles erinsteken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Start / Configuratiescherm (of Start/Instellingen/Configuratiescherm in het Klassieke Startmenu)

Systeem en onderhoud.

Daar kiest u voor Systeembeheer/Computerbeheer/Opslag/Schijfbeheer.

Kan je daar Q: zien?

Maar het kan ook zijn dat je externe harddisk niet op "veilig verwijderen" had verwijdert.

Maar misschien komt dat ook door DAEMON of iets gelijkaardig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Start / Configuratiescherm (of Start/Instellingen/Configuratiescherm in het Klassieke Startmenu)

Systeem en onderhoud.

Daar kiest u voor Systeembeheer/Computerbeheer/Opslag/Schijfbeheer.

Kan je daar Q: zien?

Maar het kan ook zijn dat je externe harddisk niet op "veilig verwijderen" had verwijdert.

Maar misschien komt dat ook door DAEMON of iets gelijkaardig.

Mijn externe HDD is altijd aangesloten, en in schijfbeheer zie ik Q niet

maar wel 3 keer de C schijf, het kan idd een virtuele schijf zijn alhoewel ik nooit iets als DAEMON tools gedownload heb of iets degelijks die een virtuele schijf aanmaakt.

EDIT: Ik heb de "Q" gevonden, en wordt aangewezen als primaire partitie, dus zal wel backup schijf zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.