Ga naar inhoud

pc start niet meer op na defecte voeding

palmke

Aanbevolen berichten

• Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Heb je ook al andere opstartschijven geprobeerd? ik bedoel niet alleen windows-installatie-cd of recovery-cd?

bv een linux-livecd?

Via een live-cd is dit mogelijk, maar dan moet je wel eerst een apart programma downloaden en je harde schijf gaan mounten. Mooie oplossing die werkt, maar daar helpen we dus ook niet aan mee.

De oplossingen die microsoft geeft gaan niet werken. Eerst stellen ze voor om een wachtwoorddiskette te maken, want in dit geval al niet meer mogelijk is. Als je geen wachtwoorddiskette hebt gemaakt stellen ze voor om in te loggen via adminstrator. Dit is juist het wachtwoord dat niet gekend is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vroeg naar een live-cd omdat ik niet weet of de windows-cd kan gelezen worden / nog werkt.

Ik weet heel wat manieren om een paswoord te resetten, maar ik volg de forum-regels en zal ze dus ook niet geven.

Natuurlijk denk ik dat het enkel via zo'n methode lukt (toch het snelst)

De vraag is: zal de informatie niet worden misbruikt. En dan begrijp ik dat het niet gewenst is dit op een forum te plaatsen.

---------- Post toegevoegd om 11:47 ---------- Vorige post was om 11:45 ----------

Heb je een diskettestation in je pc en opstartdiskette (ms-dos)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien het werkt:

zie volgende uitleg van microsoft:

http://www.microsoft.com/netherlands/artikelen/Techniek/usbstickbooten.aspx#3 en kijk naar "methode 3 - diskette"

hiermee kan je Windows opnieuw installeren over de oude, documenten en persoonlijke informatie blijft behouden. (windowsfolder krijgt de naam windows.oud)

aangepast door white rabbit
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.