Ga naar inhoud

pc start niet meer op na defecte voeding

palmke

Aanbevolen berichten

Wat ik hier raar vind is dat plots na het vervangen van de VOEDING er achter een admin paswoord gevraagd word terwijl dit met de VOEDING niets te maken heeft!!!

Nog een raar fenomeen is het feit dat er niet geboot kan worden vanaf een cd/dvd en dit terwijl de bootvolgorde volgens de ts goed staat!!

Volgens mij is er meer aan de hand en als eerste wat in mijn gedachten opkomt is dat het MB niet meer werkt zoals het hoort.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Aangezien het standpunt over het verlenen van hulp bij kraken van paswoorden duidelijk is zullen we die piste maar verlaten. De enige oplossing is dus het opnieuw installeren van je pc. Een backup kan je maken door het gebruiken van bijvoorbeeld een ubuntu live-cd. Hier kan je lezen hoe je dat doet.

Blijf je problemen ondervinden of lukt het zelfs niet om te formatteren dan is er waarschijnlijk iets mis met je hardware.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt iedereen. het probleem is opgelost. Ik heb in de bios de bootvolgorde aangepast ( op de eerste plaats CD en daarna alles 'disable') Dus kon de pc alleen van de cd opstarten en deed dat ook.

Ik heb Windows opnieuw geinstaleerd en alles werkt zoals vroeger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.