Ga naar inhoud

Probleem hotmail

Jordy1471

Aanbevolen berichten

ja ik ook en heb ook problemen met men facebook als ik spellen wil spelen laad hij ze niet op idemdito zoals bij windowslive

---------- Post toegevoegd om 17:40 ---------- Vorige post was om 17:39 ----------

ja ik ook en heb ook problemen met men facebook als ik spellen wil spelen laad hij ze niet op idemdito zoals bij windowslive
worden we gehackt????
Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke provider hebben jullie? Telenet heeft immers wat problemen gehad vandaag.

ja inderdaad telenet maar ik zit er nu al bijna een week mee

eerst begon het met facebook als ik op die site wou kwam er een scherm met kan de url niet vinden.dat gebeurde eigenlijk met elke site waar ik het woord facebook wou in vermelden dan vandaag begon het met men hotmail aanmelden ging wel maar naar men postvak in duurde uren

het andere nadeel is ik heb vanmorgend men pc geformateeerd

nog niks serieus gedownload behalve dan firefox en nog wat spullen maar er zat al een trojan op nu mijn vraag is ben ik gehackt

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja inderdaad telenet maar ik zit er nu al bijna een week mee

eerst begon het met facebook als ik op die site wou kwam er een scherm met kan de url niet vinden.dat gebeurde eigenlijk met elke site waar ik het woord facebook wou in vermelden dan vandaag begon het met men hotmail aanmelden ging wel maar naar men postvak in duurde uren

het andere nadeel is ik heb vanmorgend men pc geformateeerd

nog niks serieus gedownload behalve dan firefox en nog wat spullen maar er zat al een trojan op nu mijn vraag is ben ik gehackt

het rare vind ik wel op mijn klok is het nu 21.23 en heb net gereageert bij u staat de vermelding 19.17?? heeft dat er misschien iets mee te maken
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.