Ga naar inhoud

problemen met windowslive en facebook

krikke__

Aanbevolen berichten

• Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

hoi kape ik had gisteren toch die prevx3.0 gedownload en geinstalleerd nu elke keer ik opstart (nu terug in normale modus)draait hij mee op de achtergrond en kan ik nu blijkbaar wel terug facebook spelletjes spelen en terug op men windows nu is mijn vraag houdt dat progje nu alles tegen of zou het opgelost kunnen zijn of houdt dat ding zich nu eventjes op de achtergrond

---------- Post toegevoegd om 08:10 ---------- Vorige post was om 08:09 ----------

hoi kape ik had gisteren toch die prevx3.0 gedownload en geinstalleerd nu elke keer ik opstart (nu terug in normale modus)draait hij mee op de achtergrond en kan ik nu blijkbaar wel terug facebook spelletjes spelen en terug op men windows nu is mijn vraag houdt dat progje nu alles tegen of zou het opgelost kunnen zijn of houdt dat ding zich nu eventjes op de achtergrond
daarmee bedoel ik dan die indringer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mogelijk heeft Prevx dit als virus herkent en naar de quarantaine verplaatst. Kijk eens bij Prevx of er een logje gemaakt is na de eerste run van het programma. Mogelijk kan je daar een aanduiding vinden dat die nhl.exe (al dan niet) definitief verwijderd is ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie dat je nog steeds met SP2 werkt. Best SP3 downloaden en installeren om een antal veiligheidslekken te dichten.

Ik zie ook dat je zowel MS Security Essentials als AVG hebt geinstalleerd. Twee antivirusprogramma's tegelijk gebruiken zorgt wel meer voor problemen.

Hou degene die jij best vind en verwijder de andere.

Voor een grondige analyse van je log moet je even geduld hebben. Ik zal onze specialit ter zake verwittigen.

Bedankt, had dit probleem ook :P .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.