Ga naar inhoud

Belkin Wireless N + Alcatel Speedtouch home modem

Hannes_

Aanbevolen berichten

Hallo.

Ik ondervind nogal wat problemen met het instellen van mijn nieuwe router. (Belkin Wireless n). Deze wil ik in combinatie gebruiken met een Speedtouch home modem. Alles gaat goed bij het instellen van de router, tot hij de gegevens van de isp vraagt. De isp is fulladsl, dus via PPPoe, maar het installatieprogramma van de router zegt dat de isp mijn login en paswoord niet accepteert. Ook het lampje 'modem' op de router blijft oranje flikkeren en ik vermoed dat het dus aan de modem ligt. Er werd me gesuggereerd om mijn modem op bridged modus te zetten, maar ik geraak niet op de ippagina van mijn modem (ook niet na een hard reset).

Even ter info: de router die er nu nog aanhangt (Benq esg103) werkt wel zonder aanpassingen te moeten doen aan de modem.

In deze thread (Wireless N aansluiten - 9lives - Games Forum) staat ook deze vraag met wat hulp van iemand anders, maar ook dat lukt niet.

Iemand een idee ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.