Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Inderdaad, je kan kiezen, maar ik vind geen passende instellingen om een account succesvol te initialiseren.

Bij het toevoegen van een account wordt eerst automatisch gezocht naar instellingen, dan gebruikt hij POP en een bepaalde poort en beveiliging. Als ik dan verander naar IMAP, weet ik niet welke poort/beveiliging ik moet gebruiken en krijg ik aldus geen verbinding...

Waarom heeft windows live niet gewoon een handleiding staan om een account te importeren in een client, typisch...

Geplaatst:

Ik gebruik geen Thunderbird meer, maar kan je de instellingen niet meer aanpassen nadien?

Inkomende server: imap.?.?

uitgaande: die van telenet

Welke poort gebruik je voor uitgaande? Ik dacht dat dit normaal 25 was.

Beveiliging kan best eerst op Geen zetten en dan zien hoe het gaat.

Als dit niet werkt ziet het er naar uit dat hotmail dit gewoon niet voorziet. Via Windows Live Mail kan je dit wel instellen(denk ik) en daarom willen ze het niet beschikbaar maken voor 'externe' programma's.

Geplaatst:

Ik gebruik het nog maar pas, ik heb nu 4 accounts samen gesmeten.

Windows Live Mail heb ik zelf ook nog gebruikt maar om één of andere reden ben ik daar van afgestapt.

Ik heb voor iedere account een andere uitgaande server.

De inkomende via IMAP zou imap.live.com moeten zijn geloof ik, uitgaande is dan gewoon smtp.live.com.

En ik gebruik inderdaag poort 25, de beveiligingen laat ik zo zoals Thunderbird ze automatisch instelt.

Ik denk dat het besluit is dat er geen gemakkelijke manier bestaat om alle hotmail instellingen over te nemen in Thunderbird (en daarmee bedoel ik mails, filters, mappen...) vanwege het monopoliegedrag van Microsoft.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.