Ga naar inhoud

PC Configuratie

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb met de alternate pc builder een computer samengesteld, nu is mijn vraag is dit een mooi setje of raden jullie mij iets anders aan? Ik wil nieuwere games kunnen spelen, belangrijkste is dat ik dadelijk Diablo 3 volluit kan spelen zonder problemen maar hij hoeft niet zo goed te zijn dat ik er crisis volluit op kan spelen. Dit is mijn samenstelling:

JCXSV7 Grafische kaart (PCIe) Sapphire HD5750

TN6S08 Voeding Sharkoon Rush Power SHA-R600M

TQXS34 Behuizing Sharkoon Nightfall

CEBL0H DVD-Brander LG H22LS30

TL9SA7 Case-fan Sharkoon System Fan S140

SU1U02 Moederbord ALTERNATE MSI Bundel P55-GD65 + i7 860

AEBW22 Harddisks (SATA) Western Digital WD10EARS

ICIF23 Geheugen Kingston ValueRAM 4 GB DDR3-1066 Kit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind persoonlijk een HD5750 te licht voor een i7 860. Ik zou dan eerder een HD5830 steken. Ook moet je voor HD's naar de samsung F3 reeks kijken. Deze zijn onlangs getest en kwamen er met glans uit tov hun concurentie (enkel WD cavier black is sneller, maar wel duurder). geheugen kun je ook in 1 keer voor DDR3-1333 kitje gaan ipv 1066... kost hetzelfde maar is sneller. DVD-brander raden wij hier ook altijd de AD-7240S aan.

Voeding zou ik toch voor een ander merk gaan. Kijk eens liever bij Coolermaster, Be Quiet, Corsair en OCZ.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is dan een betere samenstelling?

JCXSVK Grafische kaart (PCIe) Sapphire HD5830

TN6M40 Voeding Cooler Master RealPower M620

TQXR33 Behuizing Aerocool Vx-E

CEBN36 DVD-Brander Sony Optiarc AD-7240S-0B

SU1U02 Moederbord ALTERNATE MSI Bundel P55-GD65 + i7 860

AEBU11 Harddisks (SATA) Samsung HD103SJ

ICIF26 Geheugen Kingston ValueRAM 4 GB DDR3-1333 Kit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gamen, voornamelijk. Ik hoef de mooiste games niet op het allermooiste niveau te spelen, als ik voorlopig maar door kan komen!

Budget tegen de 1000, tenzij er iets is dat het iets meer kost maar als het dan enorm scheelt in prestatie is dat ook prima.

Toekomst gerichtheid is wel de bedoeling ja, ben van plan om het later uittebreiden met meer geheugen en een extra videokaart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is mijn advies voor een game pc voor 1000 euro.

Beetje uitleg:

• Moederbord: ASUS P7P55D-E, degelijk P55 moederbord dat USB3.0 en SATA600 ondersteund. USB3.0 is de nieuwe standaard die USB2.0 vervangt.
  • Processor: i7 860, 2.8 GHz quadcore met turboboost en hyperthreading.
  • Koeling: Scythe Mugen 2 rev B, Beste koeler voor onder de 50 euro maakt je systeem stiller.
  • Geheugen: KVR DDR3-1333 MHz, gewoon een goed DDR3 kitje die max standaard snelheid van de P7P55D-E haalt.
  • VGA: MSI HD5770 Hawk, de beste HD5770 die door MSI verbeterd is.
  • Voeding: CM M620, gewoon goede modulaire voeding.
  • HD, Driver: HD103SJ, AD-7240S, zijn al uitgelegd.
  • Case: Aerocool Vx-e, heb je zelf gekozen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen, enkel heb ik een ander moederbord voor de USB3.0 (de GD65 heeft dat niet). Een andere koeler voor de processor omdat de standaard intel toch te wensen over laat. Andere grafische kaart om de kosten toch niet te ver boven de 1000 euro te jagen. Er zit ook een windows 7 bij als besturingssysteem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.