Ga naar inhoud

online bestellen

Aanbevolen berichten

beste

ik ben op zoek naar een goede online hardware winkel.

iemand suggesties?

ik heb mijn vorige pc bij power4pc.be gekocht , maar was daar niet zo tevreden (bv grafische kaart was fout beschreven op de site .. ik had 10 % minder vermogen dan aangegeven , te laat gezien en ze antwoorden niet ... :( )

ik ben op zoek naar een site met een zo laag mogelijke prijs met toch een ruim assortiment..

greetz

xioros

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht dat Alternate en 4Launch in Zuid Einhoven zaten, en dat die twee zelfs maar een straat van elkaar liggen. Ik heb nog opgezocht wat voor mij het goedkoopste uitkwam, afhalen of laten leveren aangezien ik 2x verzendingskosten moest betalen voor 4launch en alternate.

@Xioros: Alternate is zo goed als altijd duurder, maar hun nederlandse variant (die van eindhoven dus) heeft wel de beste beschikbaarheid van producten die je gaat vinden. Velen bestellen de nieuwste producten daar omdat ze dan zeker zijn van een snelle levering. Ik heb mijn HD5850 daar in der tijd besteld toen die zeldzaam was. Andere konden 3 maanden wachten en ik had ze na 3 dagen. Die service is de meerprijs dus die je daar betaalt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik haal altijd mijn spullen bij azerty, goede ervaing mee, ook als er iets fout gaat staan ze altijd voor je klaar.

laatst heeft mijn nieuwe pc behuizing (corsair obsidian 800D) helaas een deuk opgelopen toen hij opgestuurd werd naar mij.

ik heb het aangegeven, en ze hebben mij netjes een nieuw zijpaneel opgestuurd zonder dat ik verder moeite heb moeten doen met terugsturen etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.