Ga naar inhoud

online bestellen

Aanbevolen berichten

Beste Xioros,

Fouten, Problemen zijn niet uit te sluiten. Echter is goede service zeer belangrijk. Daarom hebben wij aan de hand van uw openbaar profiel, dat u ter beschikking stelt op dit forum, getracht gegevens met betrekking tot het probleem dat u stelt terug te vinden in ons systeem. Echter konden wij geen recente informatie/klacht terugvinden m.b.t. het probleem dat u stelt.

Indien u ons verdere gegevens (bestel#, factuur#, omschrijving van het probleem) kan overmaken op ons gebruikelijk emailadres zullen wij uw klacht nader bekijken. Indien uw klacht

gegrond blijkt te zijn zullen wij u contacteren voor verdere afhandeling (compensatie).

Hopende u bij deze zoals steeds een goede service aan te bieden.

Mvg,

Power4Pc-Team

aangepast door stegisoft
Emailadres verwijdert wegens mogelijk spam
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later...
Beste Xioros,

Fouten, Problemen zijn niet uit te sluiten. Echter is goede service zeer belangrijk. Daarom hebben wij aan de hand van uw openbaar profiel, dat u ter beschikking stelt op dit forum, getracht gegevens met betrekking tot het probleem dat u stelt terug te vinden in ons systeem. Echter konden wij geen recente informatie/klacht terugvinden m.b.t. het probleem dat u stelt.

Indien u ons verdere gegevens (bestel#, factuur#, omschrijving van het probleem) kan overmaken op ons gebruikelijk emailadres zullen wij uw klacht nader bekijken. Indien uw klacht

gegrond blijkt te zijn zullen wij u contacteren voor verdere afhandeling (compensatie).

Hopende u bij deze zoals steeds een goede service aan te bieden.

Mvg,

Power4Pc-Team

sry dat ik de post nu pas lees

ik had op naam van hans.f******@telenet.be een volledig systeem besteld

hierbij ontbraken een paar doosjes:

het doosje van de processor bv en dus had ik ook geen boxed cooler .. (ik had een andere bij jullie besteld, en de boxed cooler werd niet geleverd .. :( )

en over de grafische kaart : er stond aangeduid dat deze een 3800 ram clock had in plaats van een 3600 die ik gekregen heb..

allemaal geen rampen maar ja

ik ben voor de rest wel zeer tevreden van jullie

ik ben ook van plan mijn volgende pc bij jullie aan te kopen >>>

januari volgend jaar..

groeten

xioros

aangepast door Xioros
email verborgen houden voor spam
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.