Ga naar inhoud

draadloos

louko

Aanbevolen berichten

Daar ik een nieuwe Pc heb aangeschaft met XP en windows 7 er op nu wil ik draadloos verbinding maken met mijn oude sweex LWO 58 ontvanger maar deze vraagt bij opstarten om de installatie CD en die heb ik niet meer weet iemand daar een oplossing voor of moet ik een nieuwe kopen en wat is de benaming van deze usb ontvanger als ik een nieuwe moet kopen

Groeten Lou

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo helper

Ik ben waarschijnlijk niet duidelijk geweest maar ik ben ook een leek op computter gebied want u praat nu over netwerkkaaart maar dat begrijp ik niet Maar ik ga u nu uitleggen wat ik wil vorige week ben ik verhuist naar een apartement en hier wil ik niet meer met kabel werken en ik had nog een sweex router liggen van 5 jaar oud maar die had ik niet gebruikt nu werd mij geadviseerd een sterkere router aan te schaffen dat heb ik gedaan het is Linksys WRT120N-EW en in de winkel werd mij verteld dat ik met de Dongle van sweex kon ontvangen maar om dat ik ook een andere PC heb moet ik deze dongle installeren en vraag hij steeds om de installatie cd

en die heb ik niet meer dus van daar dit probleem Van middag kwam er hier iemand langs met een Laptop en die had goed contact dus de router is goed maar ik krijg de dongle niet geinstalleerd

Hopelijk is het u nu wat duidelijker geworden maar denkt u dat we er niet uit komen meld het mij want dan ga ik een nieuwe kopen

Groeten L.Verhage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.