Ga naar inhoud

foutmelding ox800700D: de gegevens zijn ongeldig

Aanbevolen berichten

Beste forumleden

na een installatie op een schone harde schijf krijg ik bij het verplaatsen van bestanden via de verkenner of via de opdracht in de menubalk de volgende foutmelding:

Fout: 0x800700D: de gegevens zijn ongeldig

ik heb inmiddels de volgende acties ondernomen:

het verwijderen van Daemon Tools versie 3.4x inclusief spld.sys.

de activatie is geldig en ik mis geen enkele update

verder is het vreemd als ik meteen na de foutmelding op de knop opnieuw proberen druk de actie wel foutloos wordt uitgevoerd

alvast bedankt voor de medewerking

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je deze stappen al ondernomen:

- Alvorens Daemon Tools te de-installeren, ga naar Start>Uitvoeren (Win key + r) en typ "msconfig". Klik op de tab Opstarten en deselecteer Daemon Tools van de lijst. Herstart je PC.

- Ga naar Start > Configuratiesscherm > Programma's, zoek Daemon Tools en verwijder het.

- Herstart je computer

- Nu kan je (opnieuw) activeren. Je kan dit op verschillende manieren doen. Ga naar Start (rechtsklik) Computer en eigenschappen. In het systeem venster dat verschijnt, onder Windows activiatie, klik Activeer Windows en typ je sleutel

- nadat je daemon tools hebt verwijderd, verwijder ook manueel stlth317.sys van Windows/System32/drivers

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je deze stappen al ondernomen:

- Alvorens Daemon Tools te de-installeren, ga naar Start>Uitvoeren (Win key + r) en typ "msconfig". Klik op de tab Opstarten en deselecteer Daemon Tools van de lijst. Herstart je PC.

- Ga naar Start > Configuratiesscherm > Programma's, zoek Daemon Tools en verwijder het.

- Herstart je computer

- Nu kan je (opnieuw) activeren. Je kan dit op verschillende manieren doen. Ga naar Start (rechtsklik) Computer en eigenschappen. In het systeem venster dat verschijnt, onder Windows activiatie, klik Activeer Windows en typ je sleutel

- nadat je daemon tools hebt verwijderd, verwijder ook manueel stlth317.sys van Windows/System32/drivers

Deamon Tools was al uit de opstartbestanden verdwenen en ik heb zekerheidshalve nog een activatie uitgevoerd.

het .sys bestand was niet aanwezig

na de herstart nog steeds hetzelfde probleem

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.