Ga naar inhoud

Wisselen Citrix omgeving naar XP vv.

Aanbevolen berichten

Voor telewerken maak ik gebruik van een Citrix verbinding. Werkt uitstekend, echter direct printen thuis gaat niet vanuit de Citrix omgeving.

De XP omgeving van deze PC heb ik opgenomen in mijn netwerkje thuis en ik kan folders en de printer delen.

In het verleden, bij een vorige werkgever werkte ik met de zelfde omgevingen. Echter het was mogelijk om tussen de beide omgevingen te switchen middels een toetsen combinatie.

Document werd dan opgeslagen op de harde schijf, waarna zonder uitloggen geswitched werd naar XP document geprint en daarna de switch weer terug naar de Citrix.

Helaas ben ik deze combinatie vergeten kan iemand mij helpen in deze.

Dank.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het werkt tendelen. Niet op jou manier stegisoft, maar door gebruik te maken van de windows start knop links op het toetsenbord.

Wanneer in Citrix omgeving, dan op knop drukken wat de werkbalk geeft van de PC onder XP programma zijn benaderbaar, alleen de print optie is nog moeilijk.

eerst opslaan, openen en printen is het motto

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.