Ga naar inhoud

IE Brouwse geschiedenis wissen

Aanbevolen berichten

Hallo crashman

Ik gebruik CCleaner daar staan alle vakjes ingevuld bij internet windows systeem al de rest niet. Maar daar ook loopt het mis.Als ik op de knop analiseer klik doet hij het maar waneer ik op de knop verwijderen klik begint hij en eindigd het streepje op 5% en staat de text internet explorer. Dan moet ik de pc uitzetten want het blijft maar duren. Ik gebruik dit al jaren en nooit geen problemen had echter nu wel

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Zeerover

Probeer het zo eens:

Open het menu start en klik vervolgens op Configuratiescherm.

Klik nu op Mapoties en open het tabblad Weergave.

Haal het vinkje weg voor Beveiligde besturingssysteembestanden verbergen (aanbevolen).

Je zal een waarschuwing krijgen, en klik op Ja.

Scroll naar beneden en markeer het keuzerondje (radiobutton) Verborgen bestanden en mappen weergeven.

Klik op Toepassen en OK.

Sluit Mapopties.

Open het menu start en klik achtereenvolgend op:

Computer -> C: -> Gebruikers -> de naam van je account -> AppData -> Local -> Microsoft -> Windows.

Rechtsklik nu op de map History en wijs Kopieren naar aan,

klik dan op Bureaublad (snelkoppeling maken).

Zo heb je een snelkoppeling op je bureaublad staan om die map vlot te openen.

Open nu de map History en klik in de menubalk op Bewerken en dan op Alles selecteren.

Vervolgens klik je op Bestand en daarna op Verwijderen.

Normaal gezien moet je hiermee je browsegeschiedenis kunnen verwijderen.

Succes

Angel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Angel JP EN diegO

De instellingen zijn gelukt en ook de geschiedenis is gewist. Maar de zaak bij normaal gebruik blijft het zelfde.

Het staat aangekruist bij afsluiten automatisch geschiedenis wissen maar het gebeurt niet. Ook CCleaner werkt niet en zoals ik reeds zei blijft staat op internet explorer en dan 5%. Ik heb reeds de claener verwijderd en terug geinstalleerd maar zonder dat het hielp. Steeds de zelfde fouten.

Mogelijks ligt de fout ergens bij internet explorer zelf maar dat is maar een vermoeden natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.