Ga naar inhoud

internet probleem

Svennn

Aanbevolen berichten

hallo

ik heb nu een pc met windows xp met sp 2. om mijn internet ver genoeg te krijgen(mijn kamer) maak ik gebruik van een apparaatje van belkin dat werkt over het elektriciteitsnet. hieraan licht het probleem echter niet, want op onze andere pc werkt het apparaat wel. mijn pc zegt ook zelf dat het apparaat goed werkt. toch krijg ik beperkte of geen verbindingsmogelijkheden met een ip dat begint met 169. als ik druk op hetstellen krijg ik dat het netwerk geen netwerkadres heeft toegekent aan mijn pc

HELP AUB ik wil echt internet, zonder ben ik niets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Mac filter moet je niet uitschakelen want anders kan iedereen via uw router op internet.

Open de browser en typ 192.168.1.1 of 192.168.2.1

Ga nu naar wireless of geavanceerd wireless

Daar kan je mac adres toevoegen van de pc.

Mac adres pc

Start

Uitvoeren typ je: ipconfig /all

naargelang je draadloos of lan hebt moet je de fysieke adres de mac adres opschrijven en toevoegen aan de router.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik deed wat je zei. wanneer ik de code ingeef in internet explorer komt er dat deze pagina niet bereikbaar is (wegens geen internet) als ik dan bij start uitvoeren die code ingeef verschijnt er heel even een scherm in ms dos stijl( z-w) maar dit verdwijnt direct weer zodat ik niets wijzer wordt??

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zal dit doen. wat dat apparaat van belkin betreft dit is

BELKIN POWERLINE AV STARTER KIT

in deze bijlage zit je 1 toestel, in werkelijkheid heb je er 2.

allebei zitten ze in het stopcontact. de ene zit met zijn kabel in de modem, de andere in de poort van mijn pc

post-18422-1417703991,3951_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.