Ga naar inhoud

internet probleem

Svennn

Aanbevolen berichten

blijkbaar wel, aangezien dit met mijn ps3 wel werkt

---------- Post toegevoegd om 13:49 ---------- Vorige post was om 13:48 ----------

wij hebben zo een standaard router thuis, van telenet, en daar zit geen uitgang meer aan om een draad aan te sluiten

---------- Post toegevoegd om 13:51 ---------- Vorige post was om 13:49 ----------

toch werkt deze methode bij mijn playstation 3???

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

als dit de router is zit de aansluiting inderdaad in de router (de draad van het belkin apparaat)

---------- Post toegevoegd om 14:01 ---------- Vorige post was om 13:55 ----------

hieraan zit nog een toestel van telenet gekoppelt via draad, om het draadloos internet te verspreiden, ook onze digicorder zit aan het toestel op die foto

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb gekeken in de doos van deze router, hierbij blijkt geen cd te zitten alleen een handleiding, ik zal deze volgen en zo proberen te installeren

---------- Post toegevoegd om 14:18 ---------- Vorige post was om 14:16 ----------

ik heb de cd van powerline al eens gebruikt, hier staat enkel een pdf file op ( in meerdere talen) maar hiermee kom ik geen stap verder, in dit pdf file staat enkel " steek de kabel van het toestel in de poort in je pc", zover kan ik nu ook nog wel met pc's om, maar verder bevat deze cd niets

---------- Post toegevoegd om 14:24 ---------- Vorige post was om 14:18 ----------

De adapter werkt met 128-bits AES-encryptie om te voorkomen dat onbevoegde

toegang hebben tot uw netwerk. De beveiliging is standaard ingeschakeld. We

raden u echter aan het standaard netwerkwachtwoord te wijzigen met behulp van

de "Encryptie"-knop op de Powerline-adapter

kan dit het probleem zijn??

---------- Post toegevoegd om 14:34 ---------- Vorige post was om 14:24 ----------

De enige vereiste voor de installatie van de adapter is dat de computers

beschikken over een 10/100Mbps-netwerkadapter.

of dit, maar ik denk niet dat mijn ps3 dit heeft?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.