Ga naar inhoud

Boot probleem met Acer aspire 5100

Louw

Aanbevolen berichten

Sinds kort wil mijn Acer Aspire 5100 laptop niet meer opstarten. Bij het aanzetten van de computer komt nog wel keurig het Acer logo tevoorschijn en kun je desgewenst nog met F2 in het BIOS komen. Hierna krijg ik echter een zwart scherm met een flikkerende cursor. Kan het zijn dat de HDD het begeven heeft of is er iets anders aan de hand? Hij wil ook niet opstarten via een CD-Boot recovery DVD. Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moeilijk te zeggen.

Daar je flikkerende cursor aangeeft zou het kunnen wijzen dat windows de harddisk aan het controleren is doch het kan evengoed zijn dat er bepaalde bestanden weg zijn die nodig zijn voor doorstart.

Hebt je met F2 in de bios bij boot de dvdrom als eerst boot geselecteerd anders start de recovery-cd niet.

Maar om de recovery te starten moet je waarschijnlijk op F12 drukken maar dat ben ik niet zeker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.