Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ja natuurlijk! Devolo garandeert nu al gegevensoverdracht van 200Mbps, da's een snelheid die je normaal wel niet zal halen maar je kan er naar streven. Hangt ervanaf in welk circuit je beide powerlineadapters zijn aangesloten. Maar ik heb thuis nog de oude (blauwe) devolo's en ik heb een snelheid van 20Mbps wat meer dan genoeg is :-).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja natuurlijk! Devolo garandeert nu al gegevensoverdracht van 200Mbps, da's een snelheid die je normaal wel niet zal halen maar je kan er naar streven. Hangt ervanaf in welk circuit je beide powerlineadapters zijn aangesloten. Maar ik heb thuis nog de oude (blauwe) devolo's en ik heb een snelheid van 20Mbps wat meer dan genoeg is :-).

Ja, ik heb dat ding gisteren gekocht.

En dat valt precies heel goed mee.

Binnekort ga ik mij een laptop kopen. Hopelijk kan ik dan in de keuken op het internet. :-)

Wifi wou en wil ik niet. Ik moet geen stralingen hebben. Ik vind het al te veel dat ik zwakke signalen van mijn buren ontvang.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.