Ga naar inhoud

Computer is helemaal bevroren..

emiel007

Aanbevolen berichten

Hoi,

Als ik me computer opstart dan gebeurt er nog niks, maar als ik dan even wacht, dan bevriest me beeld, geluid blijft hangen kan geen taakbalk meer starten, kan geen muis meer gewegen, en toetsenbord werkt ook niet meer. Kortom niks werkt dan meer.. Enigste wat ik dan kan doen is de powerknop indrukken.. systeem herstel heb ik al geprobeert maar ik weet niet meer zo goed op welke datum de computer het nog deed, en als ik systeemherstel doe dan ga ik me programma's kwijt raken en me documenten,

Enzovoort

kan iemand mij helpen??

En ik heb nog een probleem maar die is op een windows xp computer

ik heb heel weinig programma's geinstaleerd.

maar toch loopt me computer erg traag

en vast.

kan iemand me daarmee helpen?

aangepast door emiel007
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

je kan naar Ubuntu Home Page | Ubuntu gaan, daar download je Ubuntu. deze ISO file moet je op een cdje branden.

dan kan je je pc opstarten met die cd, vanaf de cd (dus zonder het te instaleren).

als de pc opgestart is, dan kan je je bestanden nog redden.

als je problemen hebt met het branden of opstarten via de cd laat je het maar weten:-)

veel succes

Omen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Direct voorstellen om Ubuntu te gebruiken en bestanden te redden vind ik nogal voorbarig.

Kan je opstarten en gewoon werken in Veilige modus?

Blijf tijdens het opstarten op F8 tokkelen.

Kies daarna voor Veilige modus met netwerkmogelijkheden.

Heb je het probleem dan nog, doe dan hetzelfde maar kies nu voor de optie Veilige modus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.