Ga naar inhoud

wil iemand een pc voor me samenstellen van 1230 euro?

henk68

Aanbevolen berichten

uhm hallo daar.

ik weet dat heel veel mensen het vragen en ik snap dat jullie er onderhand ook wel moe van worden maar ik waag het er toch op. ik wil ook een game pc. en ik ben zelf helaas niet zon computer expert dus moet ik toch maar aan jullie vragen of jullie wat kunnen samenstellen voor mij. ik zal even zeggen wat ik er bij wil en wat nieticon_tongue.gif

- het liefst 4 gb ram

- windows 7

- geen monitor en geen toetsenbord,muis enzo.

- deze behuizing het liefst cooler master storm scout, tenzij deze niet past ofzo dan mag een andere ook wel.

- assemblage!!

ik hoop jullie hier genoeg mij te hebben geinformeerd. ik wil vooral games op very high spelen en dan denk ik aan cod 6, en battlefield bad company 2 dat moet toch kunnen voor dat geld.

als jullie nog iets moeten weten dan hoor ik het nog wel

verder heel erg bedankt en tot ziensicon_good.gificon_good.gificon_good.gificon_good.gificon_good.gificon_good.gificon_good.gificon_good.gificon_good.gificon_good.gificon_good.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

=1&product[253469]=1"]Hier staat een samenstelling.

Budget zou wel handig zijn, ik heb ongeveer 1200 euro gebruikt.

EDIT : Zie het net in de titel...

• Processor is de razendsnelle Intel Core i7 860 Quad-Core, die zich gedraagt als een acht-core.
  • Om de processor een beetje koel te houden zit er een Scythe Mugen 2 Rev. B. op.
  • Videokaart is de populaire Radeon HD5850 van Club3D.
  • Behuizing heb je zelf gekozen, de Cooler Master Storm Scout.
  • Het moederbord is een modelletje van Gigabyte, met USB 3 en Sata600. Er bestaat een gelijkaardig moederbord van Asus die net beter presteert, maar deze van Gigabyte doet zeker niet onder.
  • Kingston ValueRAM 1333Mhz, dit is een simpel en oké setje.
  • Opslag genoeg met de Samsung Spinpoint F3 1TB, één van de best presterende harde schijven van het moment.
  • DVD'tjes branden gebeurt met de onoverwinnelijke Sony NEC Optiarc AD-7240S.
  • Assemblage met 1 jaar garantie op de assemblage, en 3 jaar garantie op de onderdelen.
  • Windows 7 Home Premium 64 bit.

Totaal ; 1145 Euro.

aangepast door superjona
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoppa PATS op de 1230 euro ... spijtig dat er nog verzendingskosten bij komen :P

Ik heb niet veel tijd voor hier extra uitleg bij te typen dus ik ga alles wat superjona anders heeft bespreken, de rest zie je maar bij hem:

• Moederbord: Zowat de tegenhanger van de Gigabyte ENKEL gebruikt Asus de PCIe 1.1 kanalen om USB3.0 en SATA600 aan te sturen. Gigabyte gebruikt de PCIe 2.0 kanalen wat dus een invloed gaat geven op je grafische kaart zijn prestaties (als je dan toch een nieuwe pc koopt kun je beter van de eerste keer fatsoenlijk doen).
  • Grafische kaart: DE TOXIC!! Persoonlijke favoriet van de HD5850 serie momenteel. Presteert beter en stiller dan de rest. Deze is momenteel ook ietsje beter verkrijgbaar dan de Club3D variant.

het volgende heb ik van superjona afgekeken :P

Kortingen:

-€5 voor de Coolermaster Voeding

-€5 voor de Kingston geheugens

(let wel op dat deze enkel gelden als je de vermelde tekst bij je bestelling bij zet zoals zij het zeggen!!)

Duidelijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké, als je het beste wilt dan neem je best de samenstelling van Duidelijk.

(Ik wist niet dat ik nog meer mocht uitgeven xD)

@ Duidelijk : Je mag zeker afkijken hoor, maar let er wel op dat je maar 1 van de 2 per order kan inzetten. Volgende keer beter afkijken xD

Link naar reactie
Delen op andere sites

De koeler gaat er voor zorgen dat je CPU koeler blijft. Wat zijn dan de voordelen naast die van een betere overclock?

1. Doordat de CPU koeler blijft is de 'veroudering' trager gaan.
  2. De CPU blijft koeler dus is het wattage/vermogen dat de CPU omzet naar warmte kleiner dus werkt die ook vele efficiënter met energie omgaat.
  3. Verder gaan op vorig punt: Nu werkt je PC ook minder als radiator.
  4. Nu is de fans van zulke 'alternatieve' koeling vele beter dan die van de intel. De standaard koeler van intel kan nogal lawaai maken.

Dat is wat ik zo in 1 2 3 kan op komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke dus je neemt een µ-ATX ipv ATX, standaard koeler en stop dan in de HD5870.

1 opmerking wel die heel belangrijk is: De F3 serie van samsung is beter dan de F1 serie. Het is zelfs zo dat de F3 1TB van samsung de beste hardeschijf is op het moment voor de prijs. Enkel de cavier black van WD is sneller maar wel veel duurder.

Nu over de €350 HD5870: Ik ben er niet 100% zeker van, maar ik zet mijn geld er op dat je heel lang (in maanden) kunt wachten op je HD5870. HD5870's die onder de 380 euro zitten ... als je geduld hebt kun je dat doen.

Verschil in de gewone P7P55D-E en de lx versie zit hem vooral in een paar andere aansluitingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.