Ga naar inhoud

De naam van de pc veranderen

Gast yoke

Aanbevolen berichten

Ik zou graag weten dat er een oplossing is om de naam te veranderen voor de pc die je normaal ingeeft bij de installatie van Windows. Ik werk met Windows7 home premium en ik had een fout gemaakt bij het ingeven. Op zich is dat nu geen probleem, maar ik vind het een beetje irritant dat er altijd een pad gemaakt wordt van c:users/foute naam/....enz. Ik zou daar op die plaats graag mijn eigen naam krijgen. Ik ben al via het configuratiescherm gaan zoeken en daar kon ik blijkbaar de naam veranderen, doch het pad blijft die foute naam weergeven. Is er soms een registeraanpassing mogelijk om dit te verhelpen?

Als dit kan graag stap voor stap wat ik moet aanklikken in het register, want daar ken ik niet zoveel van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat heeft geen van beiden effect :(, als ik naar de eigenschappen ga blijft die foute naam er staan. Ik heb ook al de methode via het register geprobeerd, maar dat heeft ook niets geholpen. Ik zal er maar mee leren leven denk ik. Toch bedankt om te reageren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.