Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

uhm hallo daar.

ik weet dat heel veel mensen het vragen en ik snap dat jullie er onderhand ook wel moe van worden maar ik waag het er toch op. ik wil ook een game pc. en ik ben zelf helaas niet zon computer expert dus moet ik toch maar aan jullie vragen of jullie wat kunnen samenstellen voor mij. ik zal even zeggen wat ik er bij wil en wat nieticon_tongue.gif

- het liefst 4 gb ram

- windows 7

- geen monitor en geen toetsenbord,muis enzo.

- deze behuizing het liefst cooler master storm scout, tenzij deze niet past ofzo dan mag een andere ook wel.

ik hoop jullie hier genoeg mij te hebben geinformeerd. ik wil vooral games op very high spelen en dan denk ik aan cod 6, en battlefield bad company 2 dat moet toch kunnen voor dat geld.

als jullie nog iets moeten weten dan hoor ik het nog wel

verder heel erg bedankt en tot ziensicon_good.gificon_good.gificon_good.gificon_good.gificon_good.gificon_good.gificon_good.gificon_good.gificon_good.gificon_good.gificon_good.gif

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.