Ga naar inhoud

router

louko

Aanbevolen berichten

ben bezig met draadloos netwerk te installeren maar er is iets fout gegaan en nu vraagd de istallatieprogram de router in fabrieks instelling herstellen maar ik heb de bij geleverde beschrijving niet meer en kan het ook niet vinden op de site van linksys het model is WRT120N en de adapter WUSB54GC

Heeft u een oplossing

Link naar reactie
Delen op andere sites

Router resetten naar fabriekinstelling doe je zo:

Achteraan de router ziet je een piepklein gaatje en je moet dan met een dun nagel of iets dergelijk prikken tot de lampjes flikkeren. Doe dat nog eens.

Router opstarten en normaal gezien hebt je fabriekinstelling terug.

Wachtwoord leeg laten om binnen te komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn document

Router resetten naar fabriekinstelling doe je zo:

Achteraan de router ziet je een piepklein gaatje en je moet dan met een dun nagel of iets dergelijk prikken tot de lampjes flikkeren. Doe dat nog eens.

Router opstarten en normaal gezien hebt je fabriekinstelling terug.

Wachtwoord leeg laten om binnen te komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

NA ENKELE STAPPEN VAN DE INSTALLATIE KOMT DIT U TOEGESTUURDE BEELD AL OP SCHERM VOOR DAT ER EEN VRAAG GESTELD WORD OVER WACHTWOORD OF WAT OOK IK DENK DAT IK HIER MAAR NAAR EEN DESKUNDIGE MOET GAAN MAAR DAN MOET IK ALLES MEE NEMEN

OF ZIET U NOG EEN ANDERE OPLOSSING

GROETEN lOU

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op deze site vind u de downloads voor uw router en daar staan ook de handleidingen.

Selecteer de versie van uw router en dan opent de download pagina.

En hier hebt u de pagina voor de usb dongel/stick die u gebruikt.

Ook daar selecteer je de juiste versie(die vind je op de onderzijde van de stick) om op de download pagina te komen.

aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.