Ga naar inhoud

Plotselinge bug in alle games

Faziri

Aanbevolen berichten

Heya,

ik heb een laptop met Win7 Home Premium 32-bit met goeie hardware. Erop heb ik heel wat software staan waar ik regelmatig heel wat van weggooi en aan toevoeg, onder andere games. Nu, een tijd lang draaiden al mijn games perfect (met een aantal uitzonderingen zoals Metal Gear Integral) zonder de minste problemen. Een paar dagen geleden merkte ik dat mijn tekenprogramma, Gimp, niet wou laden. Ik heb het 5 keer opnieuw moeten installeren om het te laten werken. Jammer genoeg heb ik nu ineens ook in al mijn games een bug zitten, ook games die pas geinstalleerd zijn (nadat de bug verscheen): als ik een spel opstart, zoomt het scherm in (waarschijnlijk om de resolutie aan te passen), laat een zwart scherm zien waar nu en dan het spel eens doorflikkert, laat met horten en stoten de spelgeluiden horen en minimaliseert na een paar seconden het spel, waarna ik terug mijn (uitvergrote) andere programma's krijg. Als ik het spel weer maximaliseer, krijg ik even een zwart scherm, waarna het zichzelf weer minimaliseert. Heel af en toe werkt het spel normaal, maar gewoonlijk krijg ik dat minimalisatiegedoe (bij sommige spellen helpt het als ik de muis over het scherm en de knoppen laat dansen).

Deze bug is verschenen uit het niets en gaat maar niet weg. Het heeft invloed op al mijn spellen (inclusief emulators) en gedraagt zich altijd hetzelfde. Heeft iemand een idee wat het kan zijn? Ik heb geen belangrijke grafische instelingen zitten veranderen of zo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.