Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Geacht forum,

Onlangs dacht ik dat Mozilla Firefox (3.6.3) verwijderd was, maar hij staat er nog steeds, ook in de veilige Windows-7 modus lukte het niet, het Firefox programma zelf kan ik niet meer opstarten, dit om de aparte interne Firefox- veilige modus aan te zetten, is er nog een mogelijkheid om Mozilla Firefox te verwijderen uit de computer:dontknow:?

Geplaatst:

Met welk WINDOWS werk je pc

---------- Post toegevoegd om 10:58 ---------- Vorige post was om 10:55 ----------

je gaat naar mijn computer en dan verwijderen van programmas

Geplaatst:

Beste Jürgen, bedankt voor de perfecte omschrijving van Revo- uninstaller. Programma ziet er goed uit, hij vraagt zelfs om een nieuw systeem- herstelpunt te maken.

> Alvorens Firefox te verwijderen wil toch zeker weten of het inderdaad zo is dat Mozilla Firefox (3.6.3) zich door alles heen nestelt in het systeem, en later storingen in de computer veroorzaken kan? :hmmmm:

Geplaatst:

Je kan Firefox perfect verwijderen. Ik raad je revouninstaller aan omdat dit ook de resten van het programma mee zal verwijderen. Het zal je ook telkens eerst vragen of je alles wil verwijderen.

Wanneer je de registerverwijzingen naar Firefox wil verwijderen, let er dan op dat je enkel dat aanvinkt wat RevoUninstaller in het vet heeft gezet.

Geplaatst:

Hij bedoelde waarschijnlijk dat je Firefox zonder problemen kan verwijderen.

Heb je al geprobeerd om het eens opnieuw te installeren en het daarna te verwijderen met revo?

Geplaatst: (aangepast)

Jürgen, ik heb zojuist Firefox opnieuw geïnstalleerd, toch kan ik het programma niet openen? Wel kan ik de veilige (Firefox) mode openen, er verschijnt nu een keuze menu, waaronder bijvoorbeeld de mogelijkheid "Werkbalken en bediening herinitialiseren" of "Alle gebruikersvoorkeuren naar Firefox standaard terug zetten". Wat is het beste te doen, alvorens ik het programma kan verwijderen met Revo- uninstaller?

aangepast door james48
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.