Ga naar inhoud

cyberlink powerDVD versie 6.0. updaten

oelewapper1

Aanbevolen berichten

Hi,

Drie jaar terug kocht ik een desktop PC waarop Cyberlink Power DVD Deluxe versie 6.0.01102 door de verkoper geïnstalleerd staat.

Alhoewel dit programma om video DVD's af te spelen nog steeds naar behoren werkt zou het willen updaten.

Als ik naar de website ga geraak ik verstrikt in een veelvoud van types en soorten versies staan, al dan niet betalend.

In de interface van dit programma staat wel een knop "upgrade Information" maar daar geraak ik niet veel wijzer uit en ik denk dat dit betalend is.

Kan iemand me helpen met de (gratis) update.

Het is niet de bedoeling om allerlei ingewikkelde kunstjes uit te voeren met dit programma, enkel nu en dan een video of film af te spelen. Zou ook best compatibel te blijven in geval van eventuele latere upgrade naar Windows 7.

Grtjes

Oelewapper.:ciao:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een upgrade ga je moet betalen, een update niet. Bij een update alleen blijf je versie 6 behouden.

Bedankt voor deze informatie Jürgen. Zoals ik reeds liet weten werkt mijn powerdvd programma normaal maar misschien kan een update oa een uitbreiding betekenen naar meer gangbare actuele media formaten.

Kun je me ook juist laten weten welke update van je verwijzing naar de cybelink website ik moet kiezen voor een maximale update van versie 6?

Groeten

Oelewapper1 :-)

---------- Post toegevoegd om 20:02 ---------- Vorige post was om 19:57 ----------

Een eventueel gratis alternatief voor Power DVD is VLC Media Player.

Beste Jean-Pierre,

Ik vind je verwijzing naar VLC Media Player een interessante tip die op zijn minst het overwegen waard is.

Heb de site daarom bij mijn favoriten opgeslagen om bij gelegenheid eens nader te bekijken.

Bedankt en Groeten

Oelewapper1 :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk enkel dat volgende download een update kan zijn voor jou versi:

Updates: This patch file updates PowerDVD 6.0 to PowerDVD 6.0 build 3430

De andere updates zijn voor andere types van de software of gericht op gebruikers met bepaalde cd-romspelers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.