Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Er staat een 'Mobile Intel® 4 Series Express Chipset Family'. Dit is dus de X4500HD Chip.

Ook staat er een 'NVIDIA GeForce GT 130M'. Hier staat een geel/zwart uitroepteken bij. Bij eigenschappen staat 'Dit apparaat start niet. (Code 10)'

Ik heb reeds een keer de drivers verwijderd en de kaart opnieuw geinstalleerd (Nieuw hardware gevonden install wizard). Toch blijft deze uitroepteken er staan.

Geplaatst: (aangepast)

Kijk eerst eens in de bios of Hybrid SLI staat ingeschakeld.

Ook werkt dat blijkbaar alleen als er zware 3D applicatie's worden gedraaid.

Volgens mij werkt dat ook alleen maar als je 2 NVidia chips hebt in de laptop maar daar kan ik me ook in vergissen.

Volgens mij is het dus geen driver probleem meer daar alle nodige drivers ondertussen aanwezig zijn op het systeem.

Hier kunt u lezen hoe Hybrid SLI in zijn werk gaat.

aangepast door Jean-Pierre
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Van wanneer is je laptop?

Heeft die hybrid SLI ooit gewerkt?

Welke driver heb je juist geïnstalleerd?

21264ua.png

Het lijkt mij sterk dat je voor die GPU een aparte driver zou hebben omdat die in Hybrid SLI werkt. De hybrid SLI functie zit normaal gezien in de driver voor de geïntegreerde GPU. Die moet immers beslissen of de load te zwaar wordt of niet en die dan doorsturen naar de GT130M.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.