Ga naar inhoud

Probleem met Windows agenda

hv66

Aanbevolen berichten

Ik gebruik de agenda van Windows Vista al een tijdje om mij aan mijn afspraken te herinneren, en dit heeft altijd goed gegaan. Als ik ergens een afspraak had staan, kreeg ik steeds netjes een melding om mij hier aan te herinneren. Maar sinds kort werkt het om de een of andere reden niet meer zoals het moet. Ik krijg namelijk geen meldingen meer. Vroeger kreeg ik deze meldingen zowiezo, agenda hoefde daar niet eens voor op te staan. Als mijn computer op het moment van de afspraak niet opstond, kreeg ik de melding netjes zodra ik de computer weer opgezet had. Maar nu verschijnen deze meldingen gewoon niet meer. Echter als ik het programma Agenda zelf opstart, krijg ik mijn afspraken wel te zien, maar dan met de mededeling dat mijn afspraken x aantal tijd overtijd zijn. Toch heb ik er geen melding van gehad???

Iemand een idee wat eraan de hand is, waarom de meldingen niet meer automatisch verschijnen?

Alvast bedankt,

Hans.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Hans.

Probeer dit eens:

Configuratiescherm > Vormgeving en persoonlijke instellingen > Onder de knop taakbalk en menu start klik je op: Pictogrammen op de taakbalk aanpassen.

Dan zoek je je agenda software in het lijstje en verander je het in: pictogrammen en meldingen weergeven. Ikzelf heb windows7 dus ik weet niet dat het bij vista ook gaat zo. Maar 7 lijkt enorm op vista dus,

succes ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.