Ga naar inhoud

Coprocessor

doublepack

Aanbevolen berichten

ik draai sinds kort Windows 7 op mijn pc en kwam er vandaag achter dat er bij Apparaatbeheer een fout melding staat

bij ovirige apparaten staat

coprocessor met een uitroepteken

en als status

De stuurprogramma's voor dit apparaat zijn niet geïnstalleerd. (Code 28)

Klik op Stuurprogramma bijwerken om een stuurprogramma voor dit apparaat te zoeken.

nu weet ik nog niet helemaal zeker wat het precies is maar ik heb mijn driver van mijn video kaart en van mijn bios geupdate

met

Driver - AudioDatumVersieVorigeTotale omvang» Update van de High Definition audiodriver van Realtek

10-20096.0.1.5910-24.26MBIOSDatumVersieVorigeTotale omvang» BIOS-update voor M2N78-LA moederbord

03-20105.20-1.63M

van Selecteer software en drivers Compaq Presario CQ5012NL desktop PC - HP Klantenondersteuning (Nederland - Nederlands)

dit is mijn pc Selecteer software en drivers Compaq Presario CQ5012NL desktop PC - HP Klantenondersteuning (Nederland - Nederlands)

en ik draai windows 7 32 bit ultimate

kan iemand mij helpen ? :sad

alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de eerste link staat dit:

NOTE: This motherboard supports HyperTransport 3.0 when using Phenom processors. If the motherboard is not equipped with a Phenom processor it will default to HyperTransport 1.0.

In Nederlands vertaald door Google

NB: Dit moederbord ondersteunt HyperTransport 3.0, wanneer er gebruik Phenom processors. Als het moederbord is niet uitgerust met een Phenom processor zal standaard HyperTransport 1.0.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.