Ga naar inhoud

toepassingsfout

Aanbevolen berichten

Ik heb windows XP. Als ik windows afsluit krijg ik een venster met de volgende tekst: 0x030a7776 (laatste vier cijfers zijn altijd hetzelfde) verwijst naar geheugen op 0x6bf54c08. De lees- of schijfbewerking ("read") op het geheugen is mislukt. Klik op OK om te beëindigen.

Ik heb geen enkel idee wat te doen. Wie weet wat te doen en vooral belangrijk: hou je antwoord simpel en stap voor stap.....sorry

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel waarschijnlijk moet je de harddisk een beetje in orde brengen.

Klik op c:\ en dan met de rechtermuisknop op eigenschappen

Klik op extra

Klik eerst op controleren

Daarna op defragmeren.

Defragmeren kan lang duren.

Dus rekening mee houden en ondertussen kan je niks met de computer doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ligt waarschijnlijk aan één bepaald programma dat zorgt voor de foutmelding in Windows (meestal een achtergrondproces). De zaak is om dat ene programma te verwijderen... Heb je onlangs nog programma's geinstalleerd? Verwijder die dan eens. Of zet een herstelpunt terug.

Het heeft volgens mij niks met hardware te maken. Ik had vroeger die foutmelding ook, en toen lag het aan het feit dat register opkuisprogramma's hun werk te goed gedaan hadden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.