Ga naar inhoud

outlook reservekopie

atlantis

Aanbevolen berichten

Sinds lange tijd gebruik ik outlook reservekopie om mijn mails veilig te stellen. Nu werkt dit niet meer: ik kan 'reservekopie van pst' niet meer aanklikken of de reeds bestaande persoonlijke mappen met kopie openen, en bij het openen van dit programma wijst hij de pstfiles niet aan. Ik heb outlookreservekopie verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar dit hielp niet. Een herstelpoging via scanpst.exe hielp ook niet.

is outlook van office 2003

-stond ingesteld dat hij iedere dag bij afsluiten een reservekopie nam.

-manueel staat het bij file -reservekopie outlook. je krijgt dan een schermpje mer reservekopie maken - reservekopie openen - opties

reservekopie maken staat in grijs en kan ik niet meer aanklikken

bij opties kon je instellen waar de kopie moest geplaatst worden en om de hoeveel dagen: nu staat er niks meer in vermeld en

kan ik ook niks meer in vermelden.

-in de linker kolom van outlook, onder postvak in, uit, verzonden, archive staat persoonlijke mappen (is in principe de verwijzing naar de reservekopie) krijg dus bij aanklikken foutmelding. kan deze map ook niet vermijden of wat dan ook.

aangepast door atlantis
bijkomende uitleg
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.