Ga naar inhoud

Avi filmbestand naar Dvd/Cd branden

Critical

Aanbevolen berichten

Beste,

Ik heb meerdere films (allemaal .avi formaat) op mijn laptop staan en zou deze graag op schijf willen branden.

Tussen deze films zitten films van 700 mb en films die bestaan uit meerdere "cd's", dus 1 film in 2 of 3 delen gesplitst. Hierbij heb ik ook de bijhorende ondertitels in .srt files.

Ik zou deze dus graag willen branden op cd/dvd.

Nu heb ik enkele vraagjes:

1. Die films van 700mb, is het mogelijk deze te branden op cd, of is het makkelijker/beter/alleen maar mogelijk om deze op een DVD-R(w) te branden.

2. Welk programma is hier geschikt voor en hoe doe je dit dan? Moet het formaat .avi omgezet worden naar iets anders of niet? (en hoe doe je dit :D)

3. De films die gesplitst zijn, hoe brand je deze het beste? Kan je deze gewoon op 1 DVD branden samen met de 2 .srt bestandjes?

Deze vraagjes zullen waarschijnlijk heel dom lijken, maar ik weet vrijwel niks over dit onderwerp.

Dank bij voorbaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of nero de ondertitels er mee op zal zetten, ik twijfel eraan of nero srt bestanden herkend. Volgens mij moet er nog een tussenstap gemaakt worden. WINAVI VIDEO CONVERTER begrijpt wel de srt bestanden geloof ik en dat programma kan ook een dvd film(s) maken.

Tip als je WINAVI VIDEO CONVERTER gebruikt:

Gebruik je WinAvi dan hernoem je eerst het .srt bestand. Geef het precies dezelfde naam als de AVI en zet beide in dezelfde map.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.