Ga naar inhoud

waterkoeling

Aanbevolen berichten

neen, ik wil graag een kerncentrale bouwen.. en liever geen chernobyl avontuurtje beleven :P

---------- Post toegevoegd om 21:06 ---------- Vorige post was om 21:04 ----------

maar wil ook graag weten wat pc betreft. ik heb enkele foto's van de pc van Yannick gezien. wat kost bijvoorbeeld zijn setje :P?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hangt er vanaf wat je allemaal wilt koelen en hoeveel je bereid bent te betalen.

Je kan CPU, GPU, NB, SB, mosfet, geheugen en HD koelen. Dat laatste is nogal overbodig, zo goed als niemand doet dat.

Je kan een goedkoop setje van een 130 euro kopen, maar dan ben je niet beter af dan een goede luchtkoeling. Je kan ook tot +1000 euro gaan. Zoals ik zei: wat je wilt koelen en hoe groot de portemonnee is zou helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij highflow verkopen ze redelijke setjes, ik ben niet echt goed in waterkoelingen maar daar verkopen zeker mooie dingen!

Het hangt er ook wat vanaf wat je wil gaan koelen met water, maar als je het goed wilt doen dan kan je best GPU + CPU koelen.

En soms ook nog de NB en SB maar dat is niet nodig want die worden meestal passief gekoeld en maken geen geluid.

Voor GPU + CPU kan je zo'n setje nemen, dit kan je ook nog aanpassen indien je dit wenst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

god ja hoe gek wil je het maken :P

ik heb hier zelf nog wat spullen liggen die ik over heb waar je een basis set aan hebt.

pomp, reservoir, cpu blok en radiator.

daar kan je altijd voor roepen als je dat wilt. (telt ook voor andere mensen, ik heb meer dan 1 set)

als je alles volledig wilt hebben ben je inederdaad wel een 300 kwijt, kan zeker oplopen tot meerdere honderden euro's afhankelijk van hoe gek je het zelf maakt.

aangepast door Yannick
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.