Ga naar inhoud

valse meldingen virus uit Facebook ....

Aanbevolen berichten

help, via facebook virus gekregen, valse meldingen van "virus":argh:, gewoon pub om die anti-virus sites te downloaden...elke 5 minuten staat mijn scherm er vol van ! Klik het niet aan maar wordt erger en erger ! Eender welk programma ik open ! Alhoewel mijn pc goed beveiligd is en ook via Belgacom security.... dus niet besmet !hoe krijg ik deze meldigen definitief weg???

Die vermenigvuldigen zich snel ! Thanks voor hulp- info

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download HiJackThis

Dubbelklik op HJTInstall.exe

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

HijackThis zal openen na het installeren.

Klik op "Do a systemscan and save a logfile".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

N.B. : gebruikers van Windows Vista en Windows 7 zullen eerst moeten rechtsklikken op HijackThis.exe en dan kiezen voor "Run as Administrator".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die hulp ga je hier krijgen. Het was dus niet nodig om je topic als opgelost te markeren. Er is nog niets gedaan :sad.

Sommige malware gaat dus nog op je pc staan waarschijnlijk.

Maak dus een scan met Hijackthis en plaats het resultaat in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.