Ga naar inhoud

Kan geen .doc,pdf enz openen en niks downloaden HELP!

lorraine

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Normaal gesproken lukt het me wel om het op te lossen alleen nu heeft een virus mijn Acer laptop flink te grazen genomen. Inmiddels (volgens mij) is het virus weg.

Maar zit met de volgende problemen:

Ik kan geen .doc bestanden openen vanuit windows live mail, niet in Open office en niet in Office.

.pdf bestanden openen lukt ook niet. Rechtermuisknop geprobeerd dan geeft ie foutmelding.

En verder kan ik niks downloaden. Hij doorloopt alles goed, na downloaden springt het scherm weg en het bestand nergens te vinden. Ik heb hijack geprobeerd om te downloaden maar ook dat lukt niet.

Wie kan mij helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

We gaan toch eerst controleren of het virus wel degelijk weg is.

Download HiJackThis met een andere pc naar een usb stick.

Plug de usb stick in jouw pc en open de map waar je HiJackThis hebt opgeslagen.

Dubbelklik op HJTInstall.exe

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

HijackThis zal openen na het installeren.

Klik op "Do a systemscan and save a logfile".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

N.B. : gebruikers van Windows Vista en Windows 7 zullen eerst moeten rechtsklikken op HijackThis.exe en dan kiezen voor "Run as Administrator".

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.