Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik wil graag mijn vaste computer draadloos op internet gaan aansluiten, hoe kan ik dit het beste doen.

Ik heb nu een Belgacom b-box, deze komt dan beneden te staan en mijn vaste computer staat boven.

Wat kan ik dan het beste doen om deze computer op het internet aantesluiten.

Want volgens mij is die b-box al van de fabriek uit draadloos ?

Moet ik dan alleen nog een adapter voor de vaste computer kopen en zoja welke dan.

Groetjes & Alvast bedankt

Geplaatst:

Je neemt best een inbouwkaart. Die hebben een betere ontvangst dan een usb adapter.

Welke je neemt, maakt eigenlijk niet veel uit zolang je maar een neemt die draadloos N aankan. Die zijn sneller en hebben een groter bereik.

Ik heb onlangs deze Linksys WMP600N gekocht (voor 50€) en ik ben er dik tevreden van.

Geplaatst:

Moest het zijn dat je ondanks inbouwkaart niet voldoende is dan kan je nog altijd een access-point bijzetten. Wel goed opletten want tegenwoordig zijn er veel van de type G te koop terwijl er tegenwoordig ook van de N type te verkrijgen zijn.

Geplaatst:

hallo kweezie wabbit,

alvast bedankt voor je tip.

Maar is dat moeilijk om zo,n kaart in tebouwen, kan ik dit wel zelf doen.

Ik kan wel goed met een pc overweg, maar dingen inbouwen is toch wat anders.

groetjes Nederbelg

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.