Ga naar inhoud

Error 2728 - Wireless internetverbing valt uit.

Gast Cautius

Aanbevolen berichten

Beste,

Ik gebruik voor mijn draadloze internetverbinding een Sweex Wireless 300N Card. Als ik de drivers en software installeer - vanaf de cd-rom of de site van Sweex - krijg ik tijdens de installatie de foutcode: Internal errorcode 2728 component table. Om de installatie voort te zetten moet ik een OK geven. Anders kan ik niet verder.

Als ik vervolgens updates installeer die Microsoft noodzakelijk vindt, is na opnieuw opstarten mijn draadloze internetverbinding weg. M.a.w. mijn modem kan geen contact maken met mijn draadloos netwerk.

Opnieuw installeren van de Sweex-software helpt niet en tot nu toe kan ik alleen nog internetverbinding maken als ik terug ga naar een herstelpunt voor de geinstalleerde update.

Volgens mij moet ik een hotfix van MS instaleren maar kan de geschikte niet vinden.

Ik hoor/lees graag of jullie een oplossing weten voor dit vervelend probleem!

Hartelijke groeten van Cautius.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Stegisoft,

Zal ik doen!

Bedankt,

Cautius

Beste Stegisoft,

Met Sweex ben ik niet verder gekomen. Ik heb Ralink (wireless lancard) software geinstalleerd en draait mijn Sweex als een zonnetje!

Groet,

Cautius

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.