Ga naar inhoud

Anti Malware Doctor virus :S :S !!!!

Aanbevolen berichten

Beetje zonde van je werk ... want we hadden er met dit probleem makkelijk uitgekomen. Maar formatteren is natuurlijk ook een optie (hoewel de ultieme, als het écht niet anders kan) :-)

Ja zonde is het wel. Maar aangezien mn pc een oude rot is, was het ook wel nodig denk ik. Ach vrouwen he....hoe sneller hoe beter :banghead:

Maar bedankt kape, volgens een vriend zou het nooit lukken om de malware virus ervan af te halen maar het was me al deels dankzij uw hulp toch al gelukt :P...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar bedankt kape, volgens een vriend zou het nooit lukken om de malware virus ervan af te halen maar het was me al deels dankzij uw hulp toch al gelukt :P...
Dan mag je die vriend altijd HIER eens laten kijken. Zelfde probleem ... simple comme bonjour :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan mag je die vriend altijd HIER eens laten kijken. Zelfde probleem ... simple comme bonjour :D

Och jeej.Ik zie dat er nog veel meer mensen met hetzelfde probleem zitten.

Nou het ultimieme,watch and learn materiaal voor mn vriend hahahah :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi kweezie wabbit.

Ik wil niet ongeduldig lijken maar als internet junkie ga ik nu cold turkey om met mijn gebrek aan draadloos internetverbinding.......

Het zou fijn zijn als je zou kunnen kijken naar het logje :sad

Groetjes Suuz

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.