Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

:-) Welkom op het forum Klingeleers

De door U aangebrachte gegevens zijn wel minimaal.

Wellicht niet echt een aangenaam verschijnsel, maar het is alleszins boeiend.

Op het ogenblik dat het verschijnsel zich voordoet :

1. Probeer eens goed te luisteren naar wat gehoord wordt, om aldus te achterhalen wat de bron van deze "tekst" mogelijk kan zijn. Waarom juist "tekst" en niets anders ?

2. In het audio mengpaneel zet U alle bronnen op MUTE, één per één.

Als de "tekst" verdwijnt , hebt U de audio bron gevonden die intern door de audiokaart van uw PC wordt doorgegeven, vanuit de (mogelijk gekende of ongekende) bron.

Het kan een bron zijn die via radiogolven door uw apparatuur wordt opgepikt ! (misschien zelfs rechtstreeks door de luidsprekers)

Ik ga weeral straffe verhalen vertellen en er zullen wel een paar mensen weeral van hun stoel achterover vallen van het lachen. Toch is het echt gebeurd...

Jaren terug was ik op het toilet van een café nabij de zendmasten te Wavre Ik hoorde muziek, zonder dat er enige luidspreker in de buurt te bespeuren viel. Ik heb toch enige tijd moeten besteden aan zoekwerk. Welnu die muziek werd geproduceerd door de metalen spoelbak. Er hangde een ouderwetse metalen ketting aan, welke vermoedelijk als antenne dienst deed. Even preciseren : ik had nog geen enkele pint gedronken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo , ik heb regelmatig franse tekst dat ik hoor , en er staat helemaal niets open enkel bureaublad.

Hoe zou ik dit kunnen verwijderen , het is heel vervelend als je muziek of eender wat wilt beluisteren

Mvg

Michael

Ik had precies hetzelfde probleem vorige zondag. nu heb ik het niet meer, maar ik vroeg mij ook af vnwaar het kwam. er stond toen ook niets open op mn pc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaren terug was ik op het toilet van een café nabij de zendmasten te Wavre Ik hoorde muziek, zonder dat er enige luidspreker in de buurt te bespeuren viel. Ik heb toch enige tijd moeten besteden aan zoekwerk. Welnu die muziek werd geproduceerd door de metalen spoelbak. Er hangde een ouderwetse metalen ketting aan, welke vermoedelijk als antenne dienst deed. Even preciseren : ik had nog geen enkele pint gedronken.

Ik heb al muziek weten komen uit de friteuse xD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.