Ga naar inhoud

Laptop

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik bezit een compaq evo 610c en als ik deze aanzet werkt hij slechts ongeveer een 15 tal minuten en valt dan uit. Ik heb de batterij al verwijderd en hem op electriciteitsnet aangeschakeld en het probleem blijft. Weet er iemand meer van deze problemen en hoe ze op te lossen zijn ?

Geplaatst:

uw laptop loopt te warm! koop een bus met lucht onder druk en spuit eens de in de ventilatie openingen. Zorg ervoor dat je ventilators niet kunnen meedraaien anders heb je de kans om de bearings naar de filistijnen te helpen. Ge zult zien dat er grootte fakken stop uit de ventilator zullen vliegen. werk met korte stoten!

Geplaatst:

zal hoogstwaarschijnlijk zijn zoals dikken zegt... Anders kan het ook aan je moederbord liggen, had een tijdje gelenden een gelijkaardig probleem, na 4 dagen is het moederbord gecrahsed....

Geplaatst:

dat heb ik ook eens gehad ja swuis.

probeer inderdaad eens de laptop "leeg" te blazen.

maar ga wel voorzichtig te werk hiermee aangezien zoals dikke zegt je anders iets naar zijn grootje kan helpen

Geplaatst:

nog andere mogelijkheden zijn:

batterij had al een heel laan Ah (ampère per uur) en is oud geworden dus heeft minder "opslagcappaciteit"

battrij is gewoon heel oud en vergaat net zoals een oplaadbare batterij voor in een fotocamera (een AA batterij (fotocamera) kun je ongeveer 1000x opladen en dan zal hij het nog maar slecht doen zoals in plaats van 5 uur nog maar 0.5 uur dit kan ook gebeuren bij batterijen van laptops deze hebben wel een hogeer aantal oplaadpunten)

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.