Ga naar inhoud

Internet wil geen sites openen

Atrend

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb Internet Explorer 8. Deze ochtend kon ik nog surfen, maar toen ik daarnet de computer opstartte en op het internet wou, kwam er een probleem. Mijn startpagina is de lege pagina, maar zodra ik een adres intyp en op enter druk, komt er dat er een probleem is met internet explorer en dat er naar een oplossing wordt gezocht. Bovendien sluit het tabblad zich en komt er een nieuw, met de vermelding dat het tabblad is hersteld. Dit is zo voor elke site.

Ik kan surfen op het internet als ik Explorer start met de invoegtoepassingen uitgeschakeld. Dan is er geen probleem.

Kan iemand mij vertellen wat er aan de hand is en wat ik moet doen, aub? Ik heb een Vista. Ik heb alles nog eens schoongemaakt met CCleaner, maar dat heeft niet geholpen.

Dank bij voorbaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je voor je snele reactie. Het werkte weer toen ik 'AVG Safe Search' uitschakelde. Nochtans, heb ik dat niet onlangs geïnstalleerd. Toen ik het daarna weer inschakelde en opnieuw probeerde, kon ik toch weer site bekijken.

Zou iemand me hier een verklaring voor kunnen geven aub?

Als ik mijn browser sluit en heropen, werkt het weer niet meer. Ik moet nu (als ik wil surfen in IE met invoegtoepassingen) eerst AVG Safe Search uitschakelen, het venster van invoegtoepassingen sluiten en het daarna weer inschakelen. Dan komt er een venster met andere invoegtoepassingen van AVG die ik kan inschakelen (ik vink er geen aan) en dan kan ik naar sites gaan.

aangepast door Atrend
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.