Ga naar inhoud

Fout in de pagina: interface wordt niet ondersteund

Enrico

Aanbevolen berichten

Ik gebruik windows 7 - 32 bits en daar is IE8 automatisch bij-in. Het komt nog al eens voor dat ik bepaalde links niet kan openen. Er gebeurt dan niets of ik krijg linksonder een geel driehoekje te zien met daarbij de melding: fout op de pagina! Ook heb ik dit probleem met Garmin.com (was hiervoor niet zo!). Daar wil ik via lifetime-update mijn kaart voor mijn navigatie (zumo 550) downloaden. Nadat is aangegeven dat de pc en de aangesloten zumo gereed zijn om te downloaden kan ik de kaart verzenden met de downloadmanager door op start te klikken. Dan gebeurt er niets, maar krijg ik linksonder de melding: Fout op de pagina! Dubbelkik ik hierop dan verschijnt er een nieuw venster met de melding: interface wordt niet ondersteund.... en: AddToGPS.htm...en: regel 1080 en code0.

Dus regelmatig lukt het openen van links niet en dus ook dit downloadprobleem! Help help!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar het menu "extra" en klik daar op "compatibiliteitsweergave" om dit te activeren.

Als je nu op een site komt met dit probleem, ga je weer naar "extra" en je klikt dan op "instellingen voor compatibiliteitsweergave" en je voegt de site toe. Sluit het instellingenvenster en vernieuw de pagina in je browser.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik gedaan! Geen verschil. Volgens mij heeft het met IE8 te maken op de een of andere manier! Suggestie?? Bedankt in ieder geval voor je reactie!

---------- Post toegevoegd om 11:47 ---------- Vorige post was om 11:44 ----------

Reactie op Kweezie: ook jouw suggestie geprobeerd. Lost het probleem ook niet op. Helaas. Andere suggesties? N.b. : om mijn laptop met XP en IE8 heb ik deze problemen niet!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later...
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.